Thursday, August 27, 2009

Ramadhan datang lagi...

lama betul x buat entry..sejak berkursus di Cyberjaya...balik kursus banyak entry terperam...malas nk upload pics...lagipun kesihatan anak2 kurang memuaskan...ati risau dengan pelbagai dugaan yang Allah turunkan...kadang2 terpikir..sempatkah kita BERTAUBAT??? selama ni kita hanya TAU BUAT sahaja....

2 ari lps kursus..bulan ramadhan yang mulia menjelma...1 Ramadhan = hari Sabtu...so plan bisnes tahun ni 18k..adakah akan tercapai???bagaimana dengan sambutan pelanggan..kita hanya tunggu dan lihat...apakah azam tahun ni???kalau nak diikutkan aku berazam untuk bersembahyang terawikh dari awal smp abis ramadhan..tp apa kan daya...siapa yang akan menjaga anak2 di rumah??juga berazam nak abiskan baca Quran 30 juzuk...InsyaAllah..

tp...alangkah sedey nye hati..aku x dpt menyambut kemeriahan awal ramadhan..nape ek?? bendera merah telah dikibarkan sewaktu aku tgh servis kete di Bentong...aduyaiii...

Ramadhan kali ini sudah pasti kami dalam serba kekurangan..

ayah mak dh x de..so x de la org yang sibuk2 nak menyiapkan juadah berbuka..especially nasi ulam...
kak na pun x de..so x de la org yang nk challenge aku bisnes thn ni...sapa nak miss call kt aku everytime aku x terjaga utk bangun sahur...
li pun x de...so x de la aku dok bising nak kejutkan dia bersahur smp 3/4 kali...

huhuhuhu...tangkap leleh pulak...

apa2 pun aku mengharapkan agar Allah sentiasa merahmati kami sekeluarga di bulan yang mulia ini..murahkan rezeki kami agar kami (tahun ni nk kene bayar zakat banyak!!)...panjangkan umur kami agar kami terus dapat beribadah kepadaMu...terimalah amalan kami sepanjang bulan Ramadhan ini..AMINNN

No comments:

Post a Comment