Monday, August 10, 2009

AGE

hari ni dapat senarai nama student dr EPU..so senang la skit keje gue..x payah nak kelam kelibut dating ngan cikgu-cikgi..mntk senarai nama student..ropenye depa dah kontek ngan BTM, Kementerian Pelajaran...baguih sungguh org2 EPU ni (ni ayat bukan utk meraih simpati ok..ikhlas dari sudut hati yang paling dalam)

untuk apa senarai nama tu??

Tujuannya adalah untuk Projek Rintis Pembekalan dan Pelaksanaan Pembelajaran Tambahan di Telecentre..panjang gilos tajuk projek..tp itu la hakikatnya...dan aku telah pun menjalani kursus..belajo apa itu software AGE..All Genius Education...

apa itu AGE??

x tau nak kata sofwtare baru ke lama..apsal??
nak kata baru...guna DOS je..skrin biru je..statik semacam je...
nak kata lama..apsal software ni baru diperkenalkan di era 2009...sbnye aku konpius di sini..
AGE ni dibina oleh sebuah syarikat tempatan..bukan bumiputera...1 license RM 70...x mahal cm software2 lain di pasaran..buleh diguna tanpa ada internet conn...komputer jenis lama pun buleh install..believe it..PC 486 pun buleh install...yg lain2..sama je cm online edu skang..buleh bt report..buleh rekod mark..yang aku x puas ati nye...software ni..guna skrin ala2 tok naduk...lama gilos...mmg 486 punya programming..VB..C++ ke hapa ke..buleh bt better than this..sound pun pkai mono je..mmg bkn software yg berat la..sbb graphic format JPG pun x boleh nk masuk...nk kene tkr format GIF dl..

kami 10 PID terpilih...kene train student kt PID...nama student dh dpt...lps ni kene p skolah..amik markah exam depa...hantar kt org2 btgjwb...pastu..bt schedule utk depa mai PID...pastu..bt test kt PID...pastu hanta report kt bos2...

apa yang pasti...aku akan turutkan saje kehendak majikan..dh depa kata cmtu..camtu la aku kene bt..aku yang sekadar kuli bergaji ciput ni....

No comments:

Post a Comment