Tuesday, August 4, 2009

Perkahwinan ISTIMEWA

entry ni aku nk citer psl kawen sepupu aku gak...nape istimewa..sbb mereka dua org ni org istimewa..bukan terkenal ke apa..tp diorg ni OKU...

tarikh kawen aku x igt...tempat di Balai Polis Bercham, Ipoh. Pak ndak aku ni POLISI...

petang ms akad nikah..aku belum smp..sbb aku dr koyan kul 2 ptg...tp mmg terharu (menurut citer adik aku: nadia)..ms tok kadi bacakan akad...ada seorang penterjemah menggunakan bahasa isyarat..kemudian pengantin lelaki hanya berniat dalam hati bahawa dia TERIMA NIKAHNYA...

esoknya baru hari kenduri..MERIAH...makanan di order dr pengusaha catering yang juga sepupu belah arwah ayah..sedap...

Majlis Persandinga Zura & Fuzan (org Pantai Remis)

tgk..diorg berinteraksi menggunakan bahasa isyarat...


baju ala2 JAWA...


malam...majlis potong kek...ada pertandingan KARAOKE lg...kaum kerabat aku sume dpt nombor last..tp dpt adiah gak..


ni le pangantin tua...aku berbaju coklat..nadia (berdiri)..cu (baju hijau)..n arwah kak na (black & white) ..sib baik gmbr ala2 kelam..sbb pkai camera cap sadin murahan..kalau x..mesti nmpk senyuman arwah kak na tanpa gigi dengan terang sekali...

No comments:

Post a Comment