Monday, August 10, 2009

Google Ads

2010 adalah penentu kami2 di PID utk trus di sini atau tidak..(hanya rakan2 PID sahaja yang memahami..)aku dh cuba bertanya pada big2 BOS..KPKK..EPU...kot2 depa ada bajet lebih after 2010...aku dh cuba meyakinkan org2 ini bahawa...kami perlukan satu jawatan yang TETAP..yang membuatkan kami akan bekerja dengan lebih gigih sehinggalah waktu bersara...tapi mungkin ini sebuah khayalan di siang hari...

KOSPID??? apa dh jadi dgn kelab ni..aku x pasti brp byk KOSPID yg dh berjaya..tp yang pasti...KOSPID aku dh hampir karam...no projek..no income...no meeting..no EVERYTHING!!!

aikk???ada kene ngan tajuk x...apa kaitan google ads ngan kisah PID 2010??? sbnye aku cuba meraih income utk diri sendiri melalui Google Ads..oleh itu..ia akan menjadi sumber pendapatan sampingan bt masa sekarang...dan sumber pendapatan utama di tahun2 depan...jadi..aku harus cergas utk memastikan ada entry utk blog kesayangan aku ni..sekurang2 nya..ada pendapatan yang terhasil melalui stp entry...

sekian..

No comments:

Post a Comment