Thursday, July 30, 2009

Siapakah insan TERISTIMEWA dalam hidup saya??

tgk pada tajuk entry ni...aku mula berjiwang karat seorang diri di pagi Jumaat yang mulia ini..
ok la..aku mulakan..siapakah insan yang teristimewa dalam hidup saya...

Bagi aku..sume org yang aku kenal dan ada kaitan ngan hidup aku sume istimewa...tp skang aku nk bt ikut keutamaan...

Hubby - teman di kala suka, duka, susah, senang, siang, malam 24/7/365...harus aku x jumpa org lain spt DIA...
Kimi + Una - anak2 pengikat kasih mama & abah...
Mak + ayah - walaupun kedua2 nya telah meninggal dunia...aku x penah lupakan jasa, kasih sayang mak ayah membesarkan kami adik-beradik
adik-beradik aku- bila pelbagai musibah menimpa keluarga kami...hubungan kami adik beradik kian erat...nnt aku cite psl kakak n adikku yg telah mninggal dunia dlm entry lain
sedara mara - diorg ni sume amik berat psl kami...mgkin sbb kami ni anak yatim piatu...
kawan2 - aku ni ramai kawan..1 Malaysia...kwn ms Sek Ren, ASBKJ, SMP Sri Aman, KMKN (UUM Matriks), degree UUM, Master UUM, PID, kwn opis lama...each n everyone of u is still in my sweet memories...

sape lagi ek...:)

No comments:

Post a Comment