Thursday, July 30, 2009

demam

30 Julai 2009....

Hari ni masuk keje lewat...
Kul 2 pagi, hubby kejut..cakap dia pening..perut meloya..(cam org peknen lak)
Aku yg teramat ngaktuks ni celik mata sikit je...
Lastly hubby bangun sendiri..cr minyak panas..sapu2..
Aku pegang badan dia..panas...dia x leh tido smp subuh..
AKU??? teruk punya bini..tido smp 6.40..subuh gajah dh tu..
bangun..mandi..smayang...setelkan kimi nk p skolah..
Una pun dh bangun...
siap2..anta kimi skolah ngan Una yg belom mandi..
terus p pasar..beli ikan n brg2 lain...
balik umah dh 8.15..
SMS kt assist.."saya masuk lewat arini, husband demam..nk p klinik"
kul 8.40 bwk hubby p klinik..org x ramai..
dpt jumpa doc awal...
dpt ubat..balik umah.. sedia makan utk hubby...dia x selera pun...aku yg abis 1 tapau
sruh hubby rehat je ari ni..x yah bt apa2..picit2 sikit kaki hubby (aku kan isteri mithali)
then amik beg + laptop..anta una p tadika...then terus masuk keje...

sambung le keje surf internet yg x abis2...

kul 11.30 kuar p amik una kat tadika...anta dia balik duk ngan abah...
aku lak blik PID...kul 12.30 rehat..kuar lwt skit..sbb nk terus amik kimi kt skolah...
then balik umah masak...kul 2.15 baru masuk PID balik...

itu le rutin aku ari ni..

No comments:

Post a Comment