Thursday, December 23, 2010

TNB oh TNB

HM nak citer pasal kecuaian HM sendiri

sekarang ni HM banyak bayar bil online
biarpun pos office sebelah opis HM je
kalau nak bayangkan sebelah tu macam mana
opis HM ngan PO ni berkongsi dinding
memang sangat sangat hampir
kentut pun dengar tawww!!!

disebabkan bayar bil online
bila dapat bil, selalu HM peram je dalam henbeg
sekali tu...
ari selasa lepas, HM dapat surat kuning dari TNB
notis pemotongan yuuu
bukan tak de duit nak bayar
HM selalu lupa bila masuk bab bil-bil ni

HM terus call opis TNB kat raub
cakap kat orang tu...
saya tak dapat bil, camne leh tetiba TNB nak potong letrik saya <----- ada hati nak menipu lagi tu
kalau encik nak jugak saya bayar, saya buleh bayar online jek
sebab saya tak leh kuar opis sesuka ati
jadi orang tu pun take note kata HM akan bayar online
sekali semalam, HM dapat lagi bil untuk bulan ni...
mak nko....RM 301.05 (bil bulan ni + tunggakan)
haaa rasakan....
ye la bil tunggakan tu seratus lebih
plus bil bulan ni seratus lebih
jadi la 3 ratus lebih
pejam mata je la bayar
sebab kita yang guna....

lepas ni HM kene selalu ingatkan diri HM
bayar bil...bayar bil...bayar bil....
jangan biarkan bil tertunggak
banyak sangat nak kena kuarkan duitnye.....

No comments:

Post a Comment