Thursday, November 5, 2009

banyaknye sawang!

wahhh...jenuh aku nak menyapu bagiii...banyak giler sawang kat blog ni...
sori la ye sume...mmg aku bz sgt lately...
prepare interview PTD yg mcm hampesss...
anak sakit nearly 2 weeks...
bikin blog usahawan...[terpaksa atas kehendak big bos!!]
buat DST...eeiii x suke la...
lps tu bt matrix utk GEW xtvt...
monthly report...
financial report...
setelkan psl lawatan ke TPM...
setelkan psl taklimat MARA, FAMA, KBS..ntah sapa2 lagi [thn depan jgn harap aku nk bikin ini semua!!!]
setelkan slide bengkel internet & e-services...
setel slide bengkel eP & eLodgement...
wahhh..banyaknye keje...btw....sumenye berada di bawah kawalan minda aku yg masih stabil...aku masih buleh berfikir...dan masih boleh membuat 4 DST usahawan dengan bersuaralatarkan suara mak yang serak-serak kering ni...aauwww!!!

No comments:

Post a Comment