Thursday, September 3, 2009

Salam pagi Jumaat

lama dah aku berhibernasi dari memblogkan diri...td dapat call dr Ja(sepupu aku)..awat hang x update blog??
woohoooo!! rupenya ada yang mengikuti kisah ku ini..terima kasih teman kerana menyokong niatku ini...
punya la lama aku x masuk blog sendiri (sbb asyik masuk blog org lain jek)...rupenye aku dh ada follower..thanks to firdaus n feez...walaupun rupa mu tidak ku kenal..tetapi lobang hidungmu tetap menjadi pujaan hatikuuuu...kehkehkeh...
aku rs since balik dr Cyberjaya mmg tidak ada post yg menarik telah ku buat..bukan apa..sbnye aku tengah kebengangan ni..apsal Google Ads aku x approve utk aku mengiklankan ads mereka...hanya kerana posting aku ini menggunakan bahasa Ibunda..mereka x layan..so.what now??? boikot google...nuffnang?? aku pun heran ngan akaun nuffnang ku itu?? apsal ads x display kt posting?? mungkin aku kurang explore...so niat utk mendapatkan 16k terpaksa ku lupakan...
btw..aku mmg suka sbb blog ini telah ada follower..bg la url blog uolls plak..nnt i link kt my blog list..br beshh!!!
apa kene ngan tajuk??!!
di pagi Jumaat yg indah ni..sbnye aku telah menanam niat dr rumah lg..nak bt keje yg tertangguh itu..tetapi..bila dh smp PID...sume niatku itu telah terbatak dgn sdirinye..nape ek?? aku chatt ngan member le..ngumpat sket2 (nipis pahala pose arini)...terus x de mood dh nk buat keje..pastu online maybank2U..byr hutang...huwaaa!! bile nk abis hutang ni...
pastu aku search psl Pulau Redang kt Mr Gugel...OMG!!! td kata nk boikot!!!
thn plan nk bercuti ke Redang...plan asal nk g Langkawi jek..then telah bertukar lokasi hanimun sbb hubby nk g scuba..ada brannn??? i mmg takut u...so ada cadangan hotel yang sesuwei utk weolls 1 family x??

1 comment:

  1. hi kak..
    my blog url www.eteqcute.blogspot.com

    ehem.. msuk blog akak neh pn nadia yg kasitaw..

    ReplyDelete