Thursday, July 21, 2011

geramnyeeee

dah banyak kali tau HM perasan
orang kedai sebelah tu memang tak de effort nak tegur-tegur HM
kalau selisih kat pasar pun just senyum-senyum jek

baru ni kami duk pilih halia sekali
harammm dia nak angkat muka
mesti HM yang kene mula tegur dulu

apa salah HM?
setau HM tak penah lagi duk mengata ke apa ke dengan kakak ni
nape lak dia eksyen sangat tak tegur-tegur orang???
ahhhh lantakkk ko

tapi....
yang HM heran,
kalau ada je laki aku depan kedai
ramah lak dia nak menegur
sembang elok je

ni sama je kes cam tadi
petang ni kami tak bukak kedai
sebab HM baru je balik dari hospital
abah pun tarik la pintu yet duk sapu-sapu kat depan
datang la orang sebelah ni duk tegur laki aku
"dah nak tutup ke...."

eiiiiiiii geramnye...
cuba kalau HM yang duk depan tu
ada ke dia nak tegur
jeling-jeling jek
jangan cari pasal kak
dah banyak kali tau saya perasan
asal ngan laki saya je akak nak tegur
klu ngan saya tak pulak
padahal akak ni lagi banyak berjumpa@bersua muka ngan saya

HM dah siap cakap ngan abah
amboi kakak ni...asal ngan laki orang je sibuk nak bertegur
harap-harap abah faham

SAYA TAK SUKA ABANG DUK BERAMAH MESRA NGAN MAK JANDA TUUUU!!!!

No comments:

Post a Comment