Thursday, October 15, 2009

interview PTD

hmmm semalam adalah hari surprise day...
nape..???
posmen hon..hon kt pintu PID...
ada pos laju...
sape la lewat anta kad raya ni...siap pkai pos laju lagik...

posmen kata dari JPA...wahhh..nak dpt keje baru ke???
aikk...bile masa aku mntk...??
SPA pun dah 2 tahun aku x update...

lepas sain borang pos laju segala...
dengan rakusnya aku membuka sampul surat itu...

PANGGILAN UNTUK MENGHADIRI SESI TEMUDUGA BAGI URUSAN PENGAMBILAN PEGAWAI TADBIR DAN DIPLOMATIK (PTD) GRED M41 LANTIKAN JABATAN PERKHIDMATAN AWAM

Tarikh: 26 Okt 2009 (ada 10 hari lagi)
Masa: 8.00 pagi (awal gilosss)
Tempat: Bilik Temuduga, SPA, Jalan Cenderasari, KL..(apsal x kat putrajaya je..senang skit nak pegi)
Tuan/Puan adalah diminta membawa dokumen-dokumen asal dan salinan fotosatt seperti berikut...bla..bla..bla...

wahhh....apa kes ni...tiba2 dpt offer interview PTD...exam tidak..PAC tidak...apply pun tidak...pk pny pk...baru aku igt...thn lepas aku ada isi borang PTD dan anta directly to my bos...
tapi mulai hari ini..harus lah aku menghafal segala menteri2 kabinet..fungsi2 jabatan & kementerian..nape nak jd PTD...dasar 1Malaysia...

tp andai kata aku lulus temuduga ni...cmne ek???
aku belum ready lagi utk PJJ ngan family...cukup la 2 thn yg lampau..
dan andai kata betul tekaan ku...[sila rujuk entrey sebelum yee]
susahnye nak arrange hidup ni balik...
yet...I NEVER DREAM TO LIVE IN BIG TOWN LIKE KL AGAIN!!!
i'd love to be here...forever...duit x abis banyak...

No comments:

Post a Comment